hmm. döööö!!

åååh i helgen fick jag då höra vad en nära vän tyckte om min vikt eller vad man ska säga. han gissade på att jag vägde 63 VAAAAAAD I HEEEEEELVETE ?!?!?!? jag väger faaaan 54 och han gissar 9kilo mer! svin. sen sa han men du är väldigt muskulös!! åååååååååååååh det är fan samma sak som att säga att man är fet tkr jag!! det är fan lika illa!! jag vet att jag inte gått upp i vikt på ett bra tag men jag ser själv att jag ser då jäklar mkt fetare ut!!! jag skrev för ca en vekca sedan att jag skulle ta en paus. men det kan jag fan inte gör efter denna helg och vad jag fått höra... hmm det kanske var det jag behöve... men nu kör jag på hårt. jag tar väldigt illa upp men det kanske jag int borde, eller jooo.. jag är bara så van vid att folk tkr jag är smal. men nu kanske det var någon som sa sanningen. vet inte ifall dom tkr det eller man vill ju inte säga till folk joo men du är fet!!... ååååh jag är ganska krossad hehe...... men heeeej svält och vikt minskning så in i helveeeeeeete!!! ursäkta alla fula ord men jag är så blaaaaaahhh bara.... hoppas det går bra för er andra :) ska ta en titt igenom alla bloggar jag brukar gå in på :) stay strong <3



Kommentarer
Postat av: Alexis

Ta aldrig allvarligt på vad killar säger om vikt. Min pojkvän tycker jag är för smal, men samtidigt gissade han att jag vägde typ 60 kg, 10 kg mer än jag gör! De har ingen koll, jag skulle aldrig kunna gissa en killes vikt heller - de har helt annan kroppsform så det går inte att uppskatta. Så snälla tro inte att det var en diss mot dig!

2009-06-04 @ 22:51:43
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0